:for tat boy , i miss youuu so much :)))))♥

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Followers

Sunday, January 8, 2012

reopen school one week :)) so fast

blogging again :))))))
erm... don't know need post wat thing.... aiskkkk >W<

每当我打开手机的电话簿时、看到你名字、不知不觉就会想起你
想你、过得好不好..... :)))))
我看、你应该过得好呗
不懂叻、我的感觉 :))

好久没跟你聊天了......

一个星期了、开学一个星期了、过得好么??
我、应该过的好呗
应该罢了、我自己也不确定:))))

昨天、睡到不是很好、麻麻地 >W<
应该是、有人来我家......

end... :))) xDD

No comments:

Post a Comment

welcome to SUKI'S world ><