:for tat boy , i miss youuu so much :)))))♥

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Followers

Friday, December 30, 2011

AWW..... confuse laar Dx

erm.... sr1scC sr1scD sr1A sr1B sr1C sr1D sr1E
change to C block , 6th floor???!!!!!
is't right???!!

OMGGGGG ...... too surprise for me >W<



就只有今天、让我想念你呗 :)))
本来、不想你的 >W<

因为、有人提到 、所以想起了



你还是要幸福、你千万不要再招惹别人哭 :))



今天、2011年12月30日了
2012年、要到来了、又要开学了



记得、世上只有一个我、独一无二的我 :)))))


大人吖!!! 你们真得那么爱成绩么???
那么爱成绩、你们去考试吖
一直逼我进理科 = =
你以为理科那么容易读么???
对吖、我是可以选择读理科、我就是表、又怎样??!!!!

因为、我知道、自己的数学、是很烂的
难道你想我留级???!!!!


我、不是完美的



呵。 我想我是不会接受那个人的
就算真的有那一天、
因为我怕、我怕失去 :))))
或许、我真的很没胆呗

或许、因为、我觉得他太有距离感了呗
我也不懂、是什么原因


有时、真顶不顺那些刚认识的朋友
全部都会问 :你有没有男朋友吖??
我一说没有 、全部就大惊小怪 = =

没有男朋友、很出奇咩???
没有就没有啦、一定要有男朋友的咩???
我不能单身的咩????

真够令人讨厌= =



每个女生、单身
是因为心里已经住着一个人了 :))

我想也许是呗...........


yea, i'm single :))) so what???!!!!
yea, ending 2011 , i'm single :)))



wow, 2012 was coming , i really look forward
tat will be wat story ....

but, i really know, in senior life , must be hardworking :))
because really too hard :)))
a big challenge :)) never mind , i know i can do it
i trust myself :)))

senior life, awesome
look like finally , 16 years old in 2012
is't great?? i don't know , hope :)) hope will be great in my 2012

2moro.. last day in 2011
going countdown ...

i have a wish , -------- > can countdown with u :)))
is't will be true ?? i don't know xDD

just pray , just hope :)))))

promise to myself , will be a happy girl in 2012 :))
garyao , shu kee :)))


我会过得更好:)) 你给我听着 、我不会输给你!!!!


No comments:

Post a Comment

welcome to SUKI'S world ><