:for tat boy , i miss youuu so much :)))))♥

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Followers

Wednesday, March 14, 2012

I'll be thankful for every change

wakaboommsss!!!!!!!!

我、真的抓狂了!!!!!!!!
我真的很讨厌 sejarah /.\

tamadun tamadun /.\
虽然、跟历史一样、可是还是很难读
这次、还要 esei 我死了

判我死刑呗 /.\


唉哟、早知表开 weibo + twitter 先 /.\
现在弄到我、 一直要上网 /.\

早知道、好一句 '' 早知道 ''  /.\





*有多少人以友谊的名义,爱着一个人,认为拥有,就是失去的开始。

No comments:

Post a Comment

welcome to SUKI'S world ><